Ontwikkeling is een proces. Hierin zien we het als onze verantwoordelijkheid om het veranderproces in gang te zetten, medewerkers wedstrijdfit te maken binnen de aandachtsgebieden mentale weerbaarheid, communicatieve vaardigheden, structuur, leiderschap, strategie en discipline.
Dit alles in nauwe samenwerking met de organisatie. Wij kunnen energie steken in trainen en coachen, echter als dit niet wordt ondersteund door de organisatie dan zal al het geld en energie dat erin wordt gestoken verloren gaan.
Tijdens het coachtraject kiezen we ervoor om een constant lijntje met de coachee te houden. Concreet betekent dit dat er niet alleen contact is tijdens de persoonlijke momenten. Maar ook, waar nodig, tussentijds (telefonisch en/of e-mail).
Een coachtraject kan, in onze optiek, niet starten voordat we de doelstellingen zorgvuldig bepaald hebben.
We gebruiken de volgende manieren om de doelstellingen in kaart te brengen:
- Praktijkscan (rollenspel met video analyse)
- Diepte interview
- Competentieanalyse